Dopravní podnik hlavního města Prahy v únoru obdrží poslední kus tramvaje 15T od společnosti Škoda Transportation. Podnik se nyní zaměří na starší typy tramvají, které chce zrekonstruovat. U celkem 124 tramvají nejnovějšího typu 15T se také počítá s nainstalováním klimatizace.
V průběhu dodávek prošly tramvaje 15T řadou úprav. Do tramvají vyrobených od roku 2015 je již z výroby instalována klimatizace a Wi-fi, sedadla se změnila na plastová. Změnila se i samotná přední strana tramvaje. Díky přidání žluté barvy a úpravě světel vypadá tramvaj „veseleji“. Do starších 124 tramvají bude v budoucnu instalována klimatizace. Sedadla se dle míry opotřebení se vyměňují průběžně.
DPP nyní rekonstruuje nechvalně známé tramvaje 14T. U nich při přestavbě dochází ke změně uspořádání sedaček v lichých článcích a změně laku soupravy. Měl by se rozšířit počet „wan“, což jsou nízkopodlažní tramvaje vycházející z modelu T3. Ty by měly nově jezdit i na nočních linkách. V současné době je jich však málo i na denní provoz. Na noční linky jsou většinou nasazovány vozy starší, protože jejich oprava není tolik nákladná a zdlouhavá. DPP plánuje i rozšíření vozového parku o další obousměrné tramvaje typu KT8D5R.N2P, které by měly v budoucnu končit na úvrati na Budějovické či u Muzea.